poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Wielkanocna mini - skrzyneczka na rzeżuchę ( DIY )


Jakie kolory kojarzą Wam się z Wielkanocą? Kolory budzącej się do życia natury. Zieleń, żółcień, biel, pastele, wszystkie barwy które nas otaczają wiosną. Wszystko po zimie staje się lekkie, kolorowe, nasycone pełne nowych sił i energii. Używamy tych barwy do oprawy Świąt Wielkanocnych. Między innymi oczywiście te właśnie barwy wprowadzają nas w świąteczną atmosferę.

Chciałabym pokazać Wam jak zrobić fajny gadżet, który podkreśli charakter świąt.
Recyklingowe mini – skrzyneczki zrobiłam ze starej boazerii. Możecie oczywiście użyć deseczek ze starych skrzynek itp. Ja moje skrzynki pomalowałam na biało – żółto, typowo świątecznie i zasiałam w nich rzeżuchę. Mam nadzieję, że urośnie do Niedzieli Wielkanocnej i będzie cieszyć oko na świątecznym stole ;) A jeżeli nie to skrzyneczki z pewnością posłużą jako baza do świątecznych stroików.

Do dzieła !


Jak już przytniemy deseczki, smarujemy brzegi klejem i przybijamy jedna do drugiej zaczynając od krótszych boków do dłuższego. Następnie przybijamy spód i malujemy.




Gotowe ! ;)

Za bazę pod rzeżuchę posłużyło mi plastikowe pudełko po marchewce, które przykryłam chusteczką higieniczną, zwilżyłam i posypałam nasionkami.


Udanego tygodnia ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...