środa, 9 kwietnia 2014

CD przemian - Witrynka ( DIY )


Przeszklona witrynka jest ozdobą salonu. Plecki wyłożone są ciemnym niebieskim eleganckim materiałem w matowo – błyszczące pasy. Całość wygląda rewelacyjnie tyle że, w nowym wnętrzu jest za ciemna - kolejna zmiana nieunikniona – wymiana materiału na jaśniejszy.

Chcąc zrobić to profesjonalnie trzeba by było wybić plecki i wymienić tkaninę. Nie chcieliśmy rozkładać witrynki na części i ryzykować potłuczeniem szyb. Dlatego postanowiłam przybić cieniutkimi gwoździkami nowy materiał na stary ;)


Także do dzieła ! ;)

Co będzie potrzebne: tkanina, owata, małe gwoździki, ozdobny sznurek albo taśma, klej, szpilki, nożyczki, młotek, miarka.

Zaczynamy od zmierzenia plecków. Z owaty wycinamy odpowiedni kształt i przymierzamy do witrynki czy pasuje. Następnie docinany materiał z zakładką około 2 cm z każdej strony i przyfastrygujemy szpilkami do owaty. 




Całość dopasowujemy do witrynki i przybijamy małymi gwoździkami wzdłuż brzegu.


Aby wykończyć dzieło przyklejamy ozdobny sznurek albo taśmę. Ja użyłam tego samego kleju, którego używałam przy listwach styropianowych.



Efekt końcowy ;)


P.S.
Jeżeli będziemy chcieli jednak wrócić do poprzedniej wersji, wystarczy odpiąć nową tkaninę i gotowe ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...