niedziela, 27 kwietnia 2014

Siać Nać ! ( czyli sadzimy roślinki )


Jest już końcówka kwietnia, także można powiedzieć, że jestem troszkę opóźniona co do tegorocznego wysiewu, mogłam to zrobić jakieś 2 tygodnie wcześniej, ale teraz również jest na to dobry czas ;)
W zeszłym roku założyłam ziołowy ogródek, w którym mam pyszne ziółka ( melisa, mięta, tymianek, lubczyk, estragon, oregano, kminek,  szałwię i moją ukochaną rukolę, która rośnie jak szalona ;). Miałam jeszcze rozmaryn, ale niestety nie przetrwał zimy. Poza tym oczywiście jak co roku, pojawi się szczypior, koperek, pomidorki i jeszcze parę innych warzyw, ale to jest terytorium mojego taty.

Postanowiłam wzbogacić mój ziołowy zakątek i wysiałam kilka nowych roślinek ( roszponkę, nagietek lekarski, bazylię mix, mieszankę listków ciętych, szpinak matador, kolendrę ), a do tego jeszcze rzodkiewkę i zielony groszek cukrowy. Nie mówię, że to już koniec, zapewne znajdę jeszcze coś ciekawego i dosadzę.

Jeżeli moglibyście mi zaproponować jakieś smaczne i ciekawe rośliny, będę bardzo wdzięczna ;)


Jeszcze trochę zachwaszczone ziołowe poletko, ale już niedługo przemieni się w zgrabny mini ogródeczek ;)


A tutaj mamy szalejącą miętę, która podbiła już obce terytorium, a mianowicie wkradła się na ziemię pomidorów.


Nasiona wysiałam do zeszłorocznych pojemniczków po kwiatach i kubeczkach po kefirze. Ziemia to mieszanka ziemi do kwiatów i ziemi z mojego ogródka.



Gotowe ! ;) Teraz czekamy i podlewamy.


Niedługo pokażę jak maleństwa sobie radzą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...