sobota, 15 lutego 2014

Today I choose Joy


Obudziłam się, a tu niespodzianka za oknem, piękny słoneczny dzień, niebieskie niebo, śniegu ostatki, po prostu wiosenny poranek. Także będzie to radosny dzień ! ;)

Ostatnio kolor żółty jest moim ulubieńcem, to zapewne przez zimową aurę. Poniżej przedstawiam Wam mój kolejny wytwór drewniany napis J O Y. Pomalowany czarną i żółtą farbą akrylową. Wymiary ( wys. 19,5 cm, grubość 17 mm ).

Czarno – Biała grafika, która robi za tło dla napisu JOY, to moja grafika jeszcze z okresu studiów , kiedy to Grafika Warsztatowa była dla mnie największą pasją ;) Chciałabym do tego wrócić, może kiedyś będę miała taką okazję. Z całą pewnością pokażę Wam w niedalekiej przyszłości jeszcze trochę moich grafik.

  





Zdecydowanie trzeba wykorzystać tę pogodę i wybrać się na długi spacer ;)
Życzę Wam równie słonecznej i radosnej soboty ;)

Literki są jak najbardziej do nabycia, w tym celu proszę o kontakt na maila.

3 komentarze:

  1. extra. Bardzo mi się podoba ot połączenie czerni i jaskrawej żółci - jak słońce. Jak najbardziej w temacie i jeszcze jak by można było wytapetować ścianę taka grafiką - cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie bomba!!! Już go widzę na ścianie u mnie w domu ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...