poniedziałek, 17 lutego 2014

Biel – Czerń – Żółć – Niebieski – Czerwień – Szarość – Inspiracja Abstrakcją Geometryczną


W dzisiejszym poście przemiana białej ścianki.
Już jakiś czas temu, bo był to początek grudnia zostałam zwabiona do pewnego domu ;) W celu pomocy przy projekcie i realizacji grafiki na ściankę mieszczącą się nad schodami łączącymi dwa poziomy zacnego domostwa ;)

Państwo domu mieli konkretny zamysł, grafika miała być zdecydowanym, mocnym akcentem. Geometryczne kształty, czyste, intensywne kolory i koniec końców postawiliśmy na obraz Pieta Mondriana Kompozycja z żółtym, niebieskim i czerwonym, który miał być naszą inspiracją.

Przygotowałam projekt, zakupiliśmy odpowiednie materiały i przystąpiliśmy do działania, tak nas to pochłonęło, że zupełnie zapomniałam o dokumentacji i zdjęciu z przed zmiany. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie ;)

Grafika wygląda jak naklejka/wydruk, a nie jak malunek farbą, wszystko dzięki dokładności i precyzji z jaką tworzyli „Muralarze” – czyli rzecz jasna my – ja, inwestorzy i jeszcze jedna mała przeurocza pomocnica - oczywiście była to nasza kierowniczka  ;)

Inspiracja:


Nasza grafika:






1 komentarz:

  1. Muszę przyznać, że taki "mural" robi niesamowite wrażenie, zdecydowanie zmienia charakter wnętrza. Myślę, że taka własnoręcznie wykonana sztuka świetnie wyglądałaby również na wezgłowiu łóżka. Twoja praca to wspaniała zachęta do metamorfozy we własnym domu. Wymianę materaca ma już ze sobą, bo zdałam się na pomoc specjalistów z https://senpo.pl/nasze-salony/senpo-poznan-polskie-meble/i naprawdę jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...