poniedziałek, 17 lutego 2014

Biel – Czerń – Żółć – Niebieski – Czerwień – Szarość – Inspiracja Abstrakcją Geometryczną


W dzisiejszym poście przemiana białej ścianki.
Już jakiś czas temu, bo był to początek grudnia zostałam zwabiona do pewnego domu ;) W celu pomocy przy projekcie i realizacji grafiki na ściankę mieszczącą się nad schodami łączącymi dwa poziomy zacnego domostwa ;)

Państwo domu mieli konkretny zamysł, grafika miała być zdecydowanym, mocnym akcentem. Geometryczne kształty, czyste, intensywne kolory i koniec końców postawiliśmy na obraz Pieta Mondriana Kompozycja z żółtym, niebieskim i czerwonym, który miał być naszą inspiracją.

Przygotowałam projekt, zakupiliśmy odpowiednie materiały i przystąpiliśmy do działania, tak nas to pochłonęło, że zupełnie zapomniałam o dokumentacji i zdjęciu z przed zmiany. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie ;)

Grafika wygląda jak naklejka/wydruk, a nie jak malunek farbą, wszystko dzięki dokładności i precyzji z jaką tworzyli „Muralarze” – czyli rzecz jasna my – ja, inwestorzy i jeszcze jedna mała przeurocza pomocnica - oczywiście była to nasza kierowniczka  ;)

Inspiracja:


Nasza grafika:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...