poniedziałek, 10 lutego 2014

A jak …


Drewniana literka A powstała z sosnowej deski, tak samo jak literki L O V E. Trochę się zastanawiałam jakie nadać jej wykończenie. Biała byłaby uniwersalna, błękitna/niebieska też dobrze wpisałaby się w otoczenie, czerwona to mocny akcent – ale uzasadniony. W końcu zdecydowałam się na czerń. Dlaczego akurat te kolory, ponieważ właśnie one dominują w pewnym wnętrzu.

Efekt końcowy – elegancka czarna litera z połyskiem z widoczną strukturą drewna. 

Ta literka zostanie sprezentowana bliskiej mi osobie w szczególnym dla niej dniu ;) I mam nadzieję, że ten symboliczny prezent zrobiony własnoręcznie (od serca) idealnie wpasuje się w nowe miejsce.

Wymiary (wys. 25 cm, dł. u podstawy około 21 cm, szer.18 mm). Pokryta czarną farbą akrylową.







Tego typu literki jak najbardziej możecie u mnie zamówić, w tym celu proszę o kontakt na maila ;)

1 komentarz:

  1. fajny krój pisma. osobiście wole czyste drewno, albo białe, ale w białym/jasnym wnętrzu pięknie będą się prezentowały takie czarne literki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...