środa, 5 marca 2014

Część całości - Lustro


Z serii Before / After  tym razem prezentuje Wam lustro, które jest pierwszym elementem z zestawu, który przejdzie metamorfozę, a w ten zestaw wchodzą jeszcze stół i krzesła. Są to meble, które stanowią część salonu, całe pomieszczenie również przejdzie metamorfozę. Wszystko będę Wam relacjonować na bieżąco, krok po kroku, a na końcu przedstawię całkowitą przemianę. Trochę to potrwa, mam nadzieję, że do Wielkanocy zdążymy ;)

Przechodząc do rzeczy - rama lustra jest wykonana z płyty MDF i stylizowana na drewno poryte bejcą w kolorze miętowym. Wielka szkoda, że nie jest to drewno, ale i z tym dałam sobie radę.

Tak naprawdę praca poszła dość szybko. Delikatnie przetarłam ramę papierem ściernym, a następnie nałożyłam gąbeczką kilka warstw białej farby akrylowej i gotowe. Z krzesłami i stołem nie pójdzie już tak gładko ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...