niedziela, 26 stycznia 2014

Walizeczki II i III


W dzisiejszej przemianie kolejne dwie walizeczki. W przeciwieństwie do pierwszej Walizeczki I, te potraktowałyśmy delikatnie szarą farbą akrylową i wykleiłyśmy jasną tapetą.
Jedną z nich zagospodarowałam właściwie na pasmanteryjne dodatki. Koronki, włóczki, tasiemki, koraliki, rzemyki, sznurki itp. Użyłam do tego pudełek po butach. Najpierw dopasowałam te opakowania, które równomiernie wypełniły przestrzeń walizki, a następnie je również wykleiłam tapetą. Tak powstał oryginalny schowek na różności.

Nie mam jeszcze pomysłu do czego posłuży mi najmniejsza torba, ale na pewno coś wymyślę. A może Wy macie jakieś sugestie ( wymiar to około 40 x 30 cm, wys. 12 cm ).

Postaram się niedługo, pokazać Wam jak można zagospodarować we wnętrzu takie walizeczki ;)

Mam nadzieję, że ta przemiana przypadnie Wam do gustu.







Czy Wy również macie na strychu, w piwnicy takie zapomniane torby i chcielibyście je odświeżyć? Dajcie znać ;)
Życzę wszystkim udanego poniedziałku ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...