środa, 29 stycznia 2014

Serce w rozterce (be my...)


Dzisiaj typowo Walentynkowo ;) Tym razem wycięłam z drewna trochę większe serce ( 22 cm wys. Na 28,5 cm szer.). Deskę zabejcowałam rudym brązem, przetarłam, a następnie pomalowałam białą farbą. Po wyschnięciu przetarłam serce w taki sposób aby nadać mu charakterystycznej struktury.  W ten sposób powstał podarunek w stylu shabby chic.

Serce z jednej strony ma wytarty napis „be my...” (walentynką, ukochaną, ukochanym itp.), a z drugiej jest puste, także swobodnie możemy go ustawiać we wnętrzu tak jak nam pasuje ;)

Mam nadzieję, że się Wam spodoba.






Jeżeli jesteście zainteresowani sprezentowaniem komuś bliskiemu takiego serducha to proszę o kontakt na maila.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...