niedziela, 4 maja 2014

Co tam u sadzonek czyli Siać Nać ! VOL II


Dzisiaj za oknem wreszcie pojawiło się słońce. Nie wiem jak Wy, ale mnie od razu dodaje to mnóstwa energii ! ;) Zajrzałam do moich sadzonek i mogę śmiało powiedzieć, że jestem z nich bardzo zadowolona, pięknie rosną i co po niektóre będę musiała wysadzać już we właściwe miejsce. Pierwsze rozbuchały się rzodkiewki, zaraz potem nagietek i szpinak. Oczywiście są również i takie, które jeszcze nie dają oznak życia, mam nadzieję, że potrzebują po prostu więcej czasu.

Poniżej proces narodzin ;)


Ostatnio zadomowił się u nas kot sąsiadów, taki młodziak J Jak sąsiedzi wyjeżdżają to przychodzi do nas i skrywa się za świeżo skoszoną trawa bawiąc się mleczem albo tak jak dzisiaj znalazłam go pod drewnianym krzesełkiem  i parasolem ogrodowym. Za to nasz Otto nic specjalnie sobie z tego nie robi, chyba ze względu na wiek J Wygrzewa się na słońcu i ziewa, jak to w leniwą niedzielę J



A na koniec mały optymistyczny akcent – urocze drobne bratki, a za nimi skrywający się krzak jaśminowca ;)


Życzę Wam słonecznej niedzieli ! J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...