środa, 18 czerwca 2014

Nadmorski RELAX


Trochę mnie tu nie było, ale już wracam ! J

Wypad w nadmorskie klimaty to jest to, a kiedy jeszcze pogoda sprzyja, nie ma dla mnie nic bardziej relaksującego. Polskie morze jest piękne. Fakt faktem pogoda bywa bardzo kapryśna i nieprzewidywalna, sama doświadczyłam tego na własnej skórze. Wcale mnie to nie zniechęciło. Pokochałam ten nadmorski klimat i mogę wręcz powiedzieć, że lato bez wypadu nad polskie morze jest latem straconym J  
Pędząc przez wąskie i dziurawe nadmorskie drogi wiem, że za jakąś niedługą chwilę będę mogła znaleźć się na plaży. Poczuć pod stopami delikatny, drobny i jaśniutki piasek, posłuchać szumu fal i popatrzeć w dal, gdzie może łączy się z niebem. Cóż tu więcej mówić. Ci z Was który pokochali polskie morze znają to uczucie ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...